کار نکردن لنت ترمز امکو 206 نیکی کریمی سبب تصادف وحشتناک وی شد

در برخی موارد ممکن است امکان نصب لنت ترمز با کیفیت بالاتر وجود داشته باشد. با این حال، حتما با یک متخصص مشورت کنید تا مطمئن شوید که این مورد در مورد خودروی شماست.

عمر لنت ترمز امکو 206 شما به عوامل متغیر زیادی بستگی دارد. اینها می تواند از عادات شخصی شما در پشت فرمان گرفته تا نیازهای فیزیکی ماشین شما متغیر باشد.

مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای تولیدکنندگان در محدوده 30000 تا 70000 مایل در دسترس است.

با این اوصاف، مسافت باورنکردنی 100000 تا حدود 100 مایل برای لنت ها بی سابقه نیست، که می تواند به انتخاب لنت، سایش روتور، اصطکاک یا گرمای اعمال شده در استفاده روزمره نسبت داده شود.

قانون سازش را به خاطر بسپارید. لنت های ارگانیک قدرت ترمز زیادی را ارائه می دهند، اما در نتیجه، بیشتر مواد لنت در هنگام توقف فرسوده می شوند.

به عنوان یک قاعده، لنت های ارگانیک کمترین زمان را دوام می آورند. لنت های نیمه فلزی – معمولا استانداردی که در اکثر خودروها وجود دارد – سخت تر هستند و از انواع ارگانیک دوام بیشتری دارند. مبادله کاهش قدرت کلی ترمز است.

وزن یا جرم وسیله نقلیه شما نیز بر عمر کلی لنت ترمز انتخابی شما تأثیر می گذارد. با توجه به عوامل موثر، بهتر است لنت ترمز خود را در طول معاینات معمول بررسی کنید، سنج لنت ترمز را خریداری کنید یا بازدیدهای منظم از گاراژ را انتخاب کنید.

یک مکانیک خوب باید بتواند به شما نشان دهد که چقدر مواد اصطکاک باقی مانده است و ممکن است لنت ترمز شما چقدر طول کشیده باشد.

لنت

لنت های ترمز خودروهای سواری با توجه به نوع مواد استفاده شده دارای خواص متفاوتی هستند. سیستم ترمز در وسایل نقلیه، هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود، مایع هیدرولیک فشاری را روی لنت ترمز ایجاد می کند.

با این فشار لنت های ترمز در دو جهت به دیسک ترمز فشار وارد کرده و باعث کاهش سرعت و توقف حرکت چرخشی می شود.

هنگامی که پدال ترمز آزاد می شود، فشار مایع هیدرولیک آزاد می شود و لنت های ترمز دیسک را آزاد می کنند و به آن اجازه می دهد دوباره به چرخش ادامه دهد. در این عملیات لنت ترمز خودروهای سواری باید نرم باشد تا در اثر اصطکاک صدایی ایجاد نشود.

اصل کار ترمزها با فشار دادن پدال ترمز شروع می شود. پس از این مرحله، روغن ترمز باید به لنت ترمز فشار وارد کند. به لطف این فشار، لنت های ترمز حرکت چرخشی را کاهش می دهند. خودرو در این مرحله شروع به کاهش سرعت و توقف می کند. هنگامی که پدال ترمز آزاد می شود، فشار مایع هیدرولیک آزاد می شود.

در تمام این فرآیندها، لنت های ترمز باید نرم باشند تا از سر و صدا جلوگیری شود.

ممکن است به انواع لنت ترمز خودروهای سنگین علاقه مند باشید

برای اینکه خودروهای سواری ایمن باشند، تعمیر و نگهداری ترمز و لنت ترمز باید در فصول خاصی از سال انجام شود.

در طول تعمیر و نگهداری لنت ترمز، ضخامت لنت و دیسک باید بررسی شود و دقت شود که کمتر از حداقل سطح نباشند. انتخاب لنت مناسب یکی از مهمترین جزئیات نحوه لنت ترمز خودروهای سواری است.

لنت ترمز که با توجه به برند و مدل خودروهای سواری تولید می شود، محصولی با کیفیت بوده و امکان استفاده بی دردسر را فراهم می کند.

در تعمیر و نگهداری لنت ترمز، زمانی که نیاز به تعویض لنت است، باید نوع لنت مناسب برای خودرو انتخاب شود و توصیه های سازنده برای این امر رعایت شود.

برای استفاده ایمن از وسایل نقلیه، تعمیر و نگهداری ترمز در فواصل منظم مورد نیاز است. هنگام بازرسی لنت ترمز، ضخامت لنت و دیسک باید به طور دقیق بررسی شود. مهمترین جزئیات نگهداری لنت ترمز، انتخاب صحیح لنت است.

اکثر لنت ترمزها کیفیت خوبی دارند. به لطف کیفیت آنها می توان بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کرد. برای نصب لنت مناسب روی خودرو باید هشدارهای سازنده را در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.