خودکار کاکتوسی برای بیماران دیابتی

به نوبه خود، قلم بدون پلاستیک وجود نخواهد داشت. در واقع یک خودکار کاکتوسی معمولی شامل دو نوع است. از یک طرف، روکش معمولاً از پلی استایرن ساخته شده است، ماده ای که پس از درمان، به ما اجازه می دهد تا فضای داخلی را تشخیص دهیم و میزان جوهر باقیمانده را کنترل کنیم.

علاوه بر این، در طول تولید خود، کلروفلوئوروکربن ها (CFCs) را در جو آزاد می کند، مولکول هایی که 1200 برابر بیشتر از دی اکسید کربن در اثر گلخانه ای نقش دارند. بنابراین، اگر نگران تغییرات آب و هوایی باشیم، قلم بهترین متحد به نظر نمی رسد.

با این حال، هر دو درپوش و لوله جوهر از پلی پروپیلن ساخته شده اند، پلاستیکی مقاوم تر و همچنین بازیافت آن آسان تر است، اگرچه در طول ساخت، CO2 را نیز در جو آزاد می کند.

علاوه بر این، قلم نیاز به یک نوک دارد که معمولاً از برنج ساخته شده است، یا یک توپ کاربید تنگستن که با برنج یا فولاد پوشانده شده است، که در تماس با کاغذ، خروجی جوهر را دوز می کند.

معلوم شد که برنج آلیاژی از مس و روی است و استخراج مس می‌تواند آسیب‌های زیست‌محیطی قابل‌توجهی ایجاد کند: معدن‌کاری روباز ترشحات اسیدی در اکوسیستم ایجاد می‌کند که در نهایت به سفره‌های زیرزمینی، رودخانه‌ها، تالاب‌ها و اقیانوس‌ها آسیب می‌زند.

اگرچه یک خودکار معمولی 6207 امضا، 5114 شماره تلفن، 971 کارت کریسمس یا 169 صفحه خاطرات را می نویسد، اما طبق مطالعه ای که در بریتانیا انجام شده است، پس از پایان عمر مفید آن، بازیافت آن آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. و همه اینها با این فرض که اول آن را از دست ندهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.