صندلی اداری پایه فلزی که باعث پولدار شدن شما می شود

صندلی اداری پایه فلزی به صندلی‌ای گفته می‌شود که دارای یک پایه مرکزی است که صندلی را قادر می‌سازد تا 360 درجه به راست یا چپ بچرخد.

توماس جفرسون اولین صندلی چرخان را اختراع کرد و گفته می شود که اولین نسخه از اعلامیه استقلال آمریکا را در حالی که در سال 1776 روی آن نشسته بود ، نوشت

یک صندلی گردان می تواند دارای چرخ هایی باشد که کاربر را قادر می سازد بدون بلند شدن صندلی را در اطراف محل کار خود حرکت دهد.

این نوع در دفاتر مدرن رایج است و اغلب به عنوان “صندلی اداری” نیز نامیده می شود.

صندلی های چرخشی اداری اغلب دارای ویژگی تغییر ارتفاع هستند، اما اکثر مبل های گردان با سایز بزرگ این ویژگی را ندارند.

صندلی خوشنویس معمار یک صندلی گردان بدون چرخ است که به دلیل ماهیت استفاده از آن در مقابل تخته طراحی معمولاً از «صندلی اداری» بلندتر است.

صندلی

قسمت پایینی آن با دایره ای احاطه شده است که در صورت نرسیدن پاها به زمین، روی آن قرار می گیرد.

هنگامی که یک صندلی چرخان به وسیله نقلیه هوایی، ماشین یا پله برقی متصل می شود و نمی توان آن را حرکت داد، به آن صندلی چرخان می گویند .

توماس جفرسون با استفاده از یک صندلی انگلیسی از نوعی که صندلی را می توان از پایه های صندلی جدا کرد، که اغلب از ” فرانسیس ترامبول ” یا از سازنده مبلمان فیلادلفیا بنجامین راندولف” خریداری می شود ، توانست اولین صندلی گردان را اختراع کند.

جفرسون صندلی را یک قسمت بالا و یک قسمت پایینی متصل به یک تیر آهنی ساخت که قسمت بالایی صندلی را قادر می‌سازد بچرخد و چرخی نداشت.

گفته می‌شود که در دومین کنفرانس فیلادلفیا، صندلی گردان جفرسون همان صندلی بود که هنگام نوشتن اولین نسخه از اعلامیه استقلال آمریکا در سال 1776 روی آن نشسته بود.

بردهای الکترونیکی به شکل

جفرسون سپس صندلی را به مزرعه وسیع خود در ویرجینیا فرستاد و در اوت 1791 یک لوح نوشتاری به آن اضافه کرد.

از سال 1836 این کرسی در اختیار انجمن فلسفی آمریکا در فیلادلفیا بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.