با استفاده از ام دی اف تهران آشپزخانه منحصر بفرد و رویایی خود را با شرایط عالی بسازید!

انواع تخته ام دی اف تهران:
تخته های فیبر با تراکم متوسط ​​که برای مبلمان و دکوراسیون صورت استفاده می شود، بسته به نوع پوشش تزئینی به دو دسته لمینت، رنگ شده و روکش شده تقسیم می شوند.

لمینت شده
لمینت شامل چسباندن گرم هر ماده تزئینی به سطح ام دی اف تهران است این می تواند کاغذ با ملامین باشد، و اغلب – فویل PVC است.

مواد جلویی محکم به پایه زیر پرس می‌چسبد که زیبایی بالایی صفحات را در تمام مدت استفاده تضمین می‌کند. تعداد زیادی بافت لمینت وجود دارد – سنگ، چرم، عاج، پارچه های مختلف، اما محبوب ترین آنها تقلید چوب است.

به تصویر کشیده شده است:
استفاده از رنگ‌ها و لاک‌های مدرن روی لایه‌ای از آستر باعث می‌شود آینه‌های براق یا پانل‌های مات براق ساخته شده از ورق‌های ام دی‌اف خاکستری رنگ صاف شوند.

ام دی اف

این روش اغلب برای مبلمان آشپزخانه (که برای محافظت در برابر رطوبت مهم است) و همچنین سایر عناصر داخلی استفاده می‌شود در سبک های مدرن، های تک و مینیمالیسم است.

روکش یک برش نازک و زیبا از چوب طبیعی است. به اجاق گاز می چسبد و شباهت کاملی به اصل می دهد پانل های ام دی اف روکش شده برای ساخت در، دیوار، صندوق و تعداد زیادی چیز دیگر استفاده می شود.

به طور کلی، این احتمالاً گران ترین نوع پوشش است، اگرچه قیمت آن به کیفیت خود پوشش بستگی دارد. در ظاهر و لمس، این چوب واقعی، گاهی اوقات حتی کمیاب، گونه های غیر معمول است.

خواص و ویژگی های تخته های ام دی اف:
تخته های فیبر در دنیای مدرن کمتر از تخته های طبیعی محبوبیت ندارند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که عبارتند از:

– استحکام – بین الیاف ورق های فشرده هوا وجود ندارد، بنابراین مواد ترک نمی خورد یا خرد نمی شود، شکل خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.
– سهولت پردازش، از جمله پردازش تزئینی – برش دادن هر شکلی از ام دی اف، برش جواهرات حجیم و حتی خم شدن نرم با استفاده از فناوری ویژه آسان است.
– مجموعه ای بزرگ از پوشش های جلویی که به شما امکان می دهد گزینه عالی برای هر فضای داخلی را پیدا کنید.

پس از آغشته به مواد خاص، لمینیت با فیلم یا پوشش با رنگ ضد آب لاتکس، ام دی اف حتی در اتاق های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه قابل استفاده است.

محصولات با علامت E1 برای استفاده در اتاق های نشیمن مجاز هستند این بدان معنی است که 100 گرم اجاق گاز حاوی بیش از 10 میلی گرم فرمالدئید نیست، این هنجار مجاز توسط قوانین بهداشتی است در هر صورت دودهای مضر چندین برابر نئوپان وجود دارد.

پانل های ام دی اف کلاس I (بدون نقص) و کلاس II (نقایص زیبایی شناختی کوچک، بی نظمی ها یا لکه های تا حدودی بزرگتر ممکن است) هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.