فروشگاه بطری دتاکس واتر در آلمان آتش گرفت

بطری دتاکس واتر در چندین اندازه مختلف از 12 اونس عرضه می شود.

بطری دتاکس واتر برای بچه ها تا 64 اونس. غرغر غول های تشنه ما یک بطری دتاکس واتر 32 اونسی (45 دلار) را آزمایش کردیم، اندازه‌ای که برای نوشیدنی‌های سرد واقعی‌تر از داغ است، مگر اینکه یک تن قهوه بنوشید.

این بطری دتاکس واتر برای هر دو دما به خوبی کار می کرد و از بیرون خنک می ماند، اما به خوبی S’well یا Zojirushi عمل نکرد.

با این حال، این بزرگترین بطری دتاکس واتر ظرفیتی بود که ما آزمایش کردیم و اگر می دانستیم برای مدتی دور یک شیر آب نخواهیم بود، بطری دتاکس واتر را انتخاب می کردیم.

دهانه پهن همچنین به این معنی است که بسته بندی آن با تکه های یخ آسان است، و کلاه ضد نشت دارای یک بند حمل انعطاف پذیر است که آن را به یکی از بهترین بطری دتاکس واتر های آب عایق بندی شده و بهترین انتخاب ما برای پیمودن مسیر تبدیل می کند.

Corkcicle هم بطری دتاکس واتر های آب عایق بندی شده (24 دلار برای 25 اونس) و هم فنجان های لیوانی می سازد.

یک سردبیر BA یکی از هرکدام را روی میزش نگه می دارد تا بتواند هم آب و هم چای را مشت کند. ما ادعای Corkcicle را آزمایش کردیم که ساختار فولاد ضد زنگ با عایق سه گانه، مایعات را به مدت 25 ساعت سرد و برای 12 ساعت گرم نگه می دارد.

آب سرد 24.5 ساعت بعد قابل شرب بود. در حالی که این انتخاب ما برای آب یخ نیست، گزینه مورد علاقه ما برای شراب است.

بطری دتاکس واتر شما را برای یک روز در پارک در دماهای خنک اما نه خیلی سرد نگه می دارد و همچنین 60 اونس غول پیکر را تولید می کند.

اگر می خواهید یک دسته بزرگ سنگریا برای ساحل درست کنید، بطری دتاکس واتر کنید، که این کار را انجام می دهید. دمای بیرون نیز در این مورد تغییر نمی کند.

این بطری دتاکس واتر دهان گشاد بدون BPA نیز در رنگ‌ها و طرح‌های متعدد عرضه می‌شود، بنابراین شما قطعاً یکی را پیدا خواهید کرد که با حال و هوای شما مطابقت داشته باشد، چه می‌خواهید یک طرح سفید مینیمالیست داشته باشید یا یک زیبایی گل‌های پر جنب و جوش.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.