۸ نکته درباره ی مصرف خرمای مضافتی مرغوب برای درمان بیماری پوستی پسوریازیس

خرما یک غذای پر انرژی است که سرشار از کربوهیدرات است و منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است. هر خرما 20 تا 70 کالری دارد و بسیار شیرین است.

زمان نگهداری و ماندگاری خرما مضافتی:
خرما میوه ای همه کاره و خوشمزه است که می توان آن را به صورت تازه یا خشک میل کرد میزان رطوبت (پایه مرطوب) در میوه خرمای مضافتی مرغوب در طول نگهداری در دمای 25 درجه سانتی گراد برای تیمارهای مختلف تغییر می کند.

آنها منبع خوبی از انرژی هستند و همچنین منبع پتاسیم، منیزیم، مس و منگنز هستند خرما همچنین منبع خوبی از فیبر غذایی است که می تواند یبوست را کاهش داده و معده را آرام کند.

خرما مانند تمام کربوهیدرات ها می تواند سطح قند خون را در برخی افراد افزایش دهد، اما در کل سالم و مغذی است.

خرما
Stacked from 47 images

با این حال، با وجود تفاوت‌هایی که دارند، تمام خرماها در صورت نگهداری مناسب بین ۶ تا ۱۲ ماه کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

خرما منبع عالی ویتامین C و B6 و همچنین مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم است همچنین منبع خوبی از فیبر و پروتئین در رژیم غذایی است خرما علاوه بر طعم و طعم غیر قابل مقاومت شیرین و تطبیق پذیری آن، زمانی که به درستی نگهداری شود، ماندگاری بسیار طولانی دارد.

اگر به دنبال یک میان وعده سالم هستید که برای مدتی ماندگار باشد، خرما یک انتخاب عالی است.

خرمای تازه و خشک را می توان تا یک سال در دمای اتاق و به دور از نور خورشید و گرما نگهداری کرد با این حال، اگر خرمای مرطوب و شیرین را ترجیح می دهید، خرمای تازه بهترین انتخاب است.

خرمای خوشمزه انواع زیادی دارد، اما یکی از تفاوت های اصلی خرمای تر و خشک میزان رطوبت آن است خرمای خشک رطوبت کمتری دارد و بنابراین ماندگاری بیشتری دارد، در حالی که خرمای تازه ماندگاری کوتاه تری دارد و عموماً مرطوب تر است.

علاوه بر این، خرمای خشک طعم قوی تری نسبت به خرمای تازه دارد. با این حال، خرماهایی نیز وجود دارند که به طور طبیعی شیرین، سالم هستند و هیچ قند اضافه ای ندارند.

برای خرمای تر و خشک استفاده می شود:
خرما میوه ای همه کاره است که هم در خرمای مرطوب و هم در خرمای خشک استفاده می شود.

این منبع غنی از فیبر و مواد معدنی است و نسبت به سایر میوه ها رطوبت کمتری دارد غلظت مواد معدنی و ویتامین ها در خرمای خشک بیشتر از خرمای تر است. در نتیجه طعم خرمای خشک قوی است.

در همین حال، خرمای طبیعی شیرین البته متفاوت است و “بسیاری از مشتریان فکر می کنند که خرمای مرطوب تونس از عسل یا شکر به عنوان شیرین کننده استفاده می کنند.”

خرمای سفت نیز موجود است که ماندگاری بیشتری نسبت به خرمای مرطوب دارد در نهایت، در زبان انگلیسی، Chuara که در غیر این صورت به عنوان خرمای خشک شناخته می شود، زیرا حاوی رطوبت کمتری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.