فرش عالی مقام 700 شانه باعث لطافت پاهای شما می شود

فرش های تخت بافت دارای ارتفاع پرز تا حدود 5 میلی متر هستند و عملاً اصلاً پرز ندارند. به دلیل ارتفاع شمع، فرش عالی مقام 700 شانه همچنین برای قرار دادن زیر قطعات مبلمان مناسب هستند.

فرش‌های پرز کوتاه کمی بالاتر از فرش‌های مسطح هستند و معمولاً پرزهای فشرده و کوتاهی دارند. با ارتفاع 11 تا 20 میلی متر، آنها به همان اندازه همه کاره هستند و اغلب در طرح ها و الگوهای چشم نواز در دسترس هستند.

فرش‌های پرز بلند – که به آنها شاگی هم می‌گویند – تقریباً 31 تا 40 میلی‌متر ارتفاع دارند و به دلیل پرزهای دنج، مخصوصاً برای اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب هستند.

البته قیمت و جنس یک فرش نیز می تواند نشان دهنده ارزش آن باشد. اما چه کسی نداند که قیمت می تواند فریبنده کیفیت یک محصول باشد؟ همچنین فرش الیاف طبیعی که از ابریشم گران قیمت یا پشم نو ساخته شده باشد، همیشه انتخاب مناسبی برای نیازهای شما نیست.

به پرز بهتر توجه کنید، زیرا: هر چه پرزها متراکم تر باشد، کیفیت فرش بهتر است. اگر قرص فرش پشمی شما، این نشانه بارز کیفیت است. از طرف دیگر، با فرش های الیاف مصنوعی، از دست دادن الیاف چیز خوبی نیست.

فرش های الیاف مصنوعی بسیار مقاوم و سبک هستند. اگر تعداد غیرمعمولی از الیاف را از دست بدهید و رنگ های شما در مدت کوتاهی محو شوند، این معمولاً نشان دهنده کیفیت پایین است.

این شایعه همچنان ادامه دارد که باید از فرش های رنگ روشن، به خصوص در اتاق هایی که پر رفت و آمد هستند، اجتناب شود. رنگ‌های روشن دوستانه، طبیعی هستند و حتی می‌توانند اتاق‌ها را بزرگ‌تر نشان دهند، به همین دلیل است که آنها برای کفپوش ایده‌آل هستند.

واقعیت این است که کثیفی روی فرش های تیره کمتر از فرش های روشن دیده می شود. با این حال، می‌توانید بدون اینکه مدام از آن اجتناب کنید یا هر روز آن را تمیز کنید، فرشی با رنگ روشن در اتاق نشیمن خود قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.