عروسی که اسباب بازی نیسان بزرگ را به مهمانهای خود هدیه داد

اسباب بازی بخشی جدایی ناپذیر از دوران کودکی هر فرد است. از بدو تولد، بیشتر کودکان با این اشیاء متنوع در تماس هستند. علاوه بر اهداف سرگرمی، اسباب بازی ها نیز نقش مهمی در رشد کودکان دارند.

اسباب بازی نیسان بزرگ یک نوع اسباب بازی پسرانه می باشد که تقریبا همه پسر بچه ها از این نوع اسباب بازی دارند.

اسباب‌بازی‌ها ابزارهای آموزشی هستند که به کودکان کمک می‌کنند تا مدل مقیاسی از تعاملات اجتماعی در جهان را درک کنند. به عنوان مثال، مجموعه های ساختمانی به کودکان درباره مکانیک ساختمان ها و مجموعه های بازی پزشکی به کودکان در مورد درمان بیماری ها آموزش می دهند.

همچنین اسباب‌بازی‌ها نقش‌های سنتی جنسیتی را در میان کودکان تقویت می‌کنند. اسباب بازی ها اغلب بر اساس جنسیت دسته بندی می شوند – “اسباب بازی های دخترانه” و “اسباب بازی های پسرانه”. این پدیده باعث تداوم کلیشه های جنسیتی منسوخ شده است زیرا «اسباب بازی های دخترانه» بر مضمون «زیبایی و خانه داری» متمرکز شده است در حالی که «اسباب بازی های پسرانه» بر موضوع «نبرد و پرخاشگری» متمرکز شده است.

اسباب بازی

کودکان 9 تا 12 ساله می‌دانند چگونه با استفاده از مهارت‌های اجتماعی پیشرفته بازی کنند و می‌توانند رمان‌ها، بازی‌های کارتی، ورزش، لوازم هنری و پازل‌ها را مدیریت کنند (کودکان از طریق بازی یاد می‌گیرند).

اجتماعی شدن جنسیت نقش مهمی در زندگی کودک در شکل دادن به زنانگی و مردانگی آنها دارد. برای هر کودکی آورده می شود که حداقل با یک اسباب بازی بازی کرده باشد تا آن را اسباب بازی خود نامیده باشد.

در حال حاضر، هدف از تحقیقی که انجام شده است، نگاهی بیشتر به نحوه فروش اسباب‌بازی‌هایی است که در فروشگاه‌ها و بازی توسط کودکان انجام می‌شود.

سپس این امر به این موضوع کمک می‌کند که چگونه چیزی که هنجار جنسیتی در نظر گرفته می‌شود نقشی در کلیشه‌سازی نقش جنسیتی دارد و تأثیری که این اسباب‌بازی‌ها بر دیدگاه کودکان از ویژگی‌های جنسیتی می‌گذارند.

با اجتناب از اسباب‌بازی‌های خاص، باید بتوانید از رفتار خشونت‌آمیز که نمی‌خواهید در فرزندتان مشاهده کنید، دوری کنید.» (هالتر) بچه ها به راحتی تحت تأثیر دنیای اطراف خود قرار می گیرند. از رسانه‌ها، دوستان و حتی اسباب‌بازی‌ها، ذهن بچه‌ها کم کم برای آینده‌شان شکل می‌گیرد و شکل می‌گیرد. برای بسیاری از والدین رفتار یک چالش بزرگ است

تفاوت در اسباب‌بازی‌های پسرانه در مقایسه با اسباب‌بازی‌های دخترانه بسیار متفاوت است و تأثیر زیادی در تعیین نقش‌های جنسیتی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.