آشپزی که با کابل آیفون تصویری ماکارانی درست می کند

کابل آیفون تصویری الکتریکی سیم‌های حامل جریان هستند که در یک مجموعه به هم متصل، پیچ خورده یا بافته می‌شوند. این سیم ها از مواد رسانای الکتریکی ساخته شده اند که با یک یا چند لایه عایق محکم شده اند.

به کل نصب، مونتاژ کابل می گویند. این کابل ها سیگنال های الکتریکی را حمل می کنند و به تولید، انتقال و توزیع برق کمک می کنند.
کابل برق از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

هادی ها: هادی ها سیم های انتقال دهنده برق در کابل هستند. اینها از فلزات با رسانایی بالا مانند مس و آلومینیوم ساخته شده اند که مقاومت کمی دارند و می توانند برای کاربردهای ولتاژ بالا استفاده شوند.

عایق ها: سیم های رسانا با استفاده از مواد عایق از هم جدا می شوند تا از هرگونه ناهنجاری در مسیر جریان جریان جلوگیری شود.

به عنوان رسانای بد الکتریسیته، از اتصال کوتاه و مسیرهای جریان ناخواسته جلوگیری می کنند. در زمان‌های گذشته، کاغذ، پارچه یا لاستیک به‌عنوان مواد عایق استفاده می‌شد، اما اکنون بر اساس کاربردشان با پلیمرهای مصنوعی مختلف جایگزین می‌شوند. مثال: پلی اتیلن، لاستیک بوتیل و غیره.

کابل
غلاف: این سیم ها کابل را در برابر شرایط جوی مانند رطوبت زیاد در هوا، واکنش های شیمیایی یا حملات آتش محافظت می کنند. غلاف های رایج از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته می شوند.

کابل زیرزمینی کابلی است که برای انتقال و توزیع نیروی برق در زیر زمین مدفون است. این روش اغلب در مکان های پرجمعیت استفاده می شود.

غربال کردن کابل ها معمولاً به معنای محافظت از کابل ها از طریق مش سیم ارت شده به منظور جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی سیگنال های مختلف دیگر است.

بر اساس فاز منبع تغذیه و ولتاژ اعمال شده، سیم‌کشی‌های کابل با استفاده از کد رنگی متمایز می‌شوند. این امکان رعایت استانداردهای ایمنی و شناسایی آسان را فراهم می کند.

یک منبع تغذیه تک فاز به یک خط، یک نول و یک سیم زمین نیاز دارد. در حالی که برای یک منبع تغذیه سه فاز، سیم های سه خط، یک نول و یک سیم زمین مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.