کلمپه کره ای گردویی برای رشد کودکان مفید است

به نظر می رسد یک میلیون دستور پخت کلمپه کره ای گردویی وجود دارد. وقتی زمان پختن یک دسته برای مهمانی یا گرفتن جعبه ای برای نگهداری در خانه فرا می رسد، تنوع می تواند بسیار زیاد باشد.

مطمئناً می‌خواهید کوکی‌هایتان خوشمزه باشند، اما داشتن آن چیز خاص کمک می‌کند، چه تازگی یا سادگی روستایی.

اگر به این فکر می کنید که با چه نوع کوکی می خواهید دوستان و خانواده خود را تحت تأثیر قرار دهید، ممکن است برای راهنمایی به ما مراجعه کنید.

هیچ کوکی آمریکایی تر از کوکی چیپسی شکلاتی نیست (با عرض پوزش Oreos). بر اساس گزارش‌های تاریخی متعدد، اولین کوکی شکلاتی توسط روث ویکفیلد از مسافرخانه Toll House در ویتمن، ماساچوست، برای Nestlé ایجاد شد.

روث تصمیم گرفت تا شروع به اضافه کردن تکه‌های شکلات نیمه شیرین به دستور پخت شیرینی قندی خود “Butter Drop Do” کند و بعداً کلوچه‌ها را در مسافرخانه فروخت.

کوکی چیپسی شکلاتی فقط به یک ماده ساده خارج از پایه کوکی نیاز دارد: چیپس های شکلاتی.

کلمپه

نانوایان علاوه بر چیپس، آجیل، کره قهوه ای و چوب شور را برای بافت بیشتر به کوکی های چیپسی شکلاتی اضافه می کنند.

کوکی های پیزلی نازک ویفری هستند و منشا ایتالیایی دارند. هر یک از کوکی ها با استفاده از یک پرس پیزلی با طراحی زیبا (شبیه به دستگاه وافل ساز کم عمق)، مقدار زیادی وانیل معطر و مواد سنتی کوکی مانند آرد، شکر و تخم مرغ درست می شوند.

پس از برداشتن کوکی ها از روی پرس با سیخ، پیزل معمولاً با پودر قند سرو می شود.

اگرچه ممکن است درست کردن پیزل در خانه دشوار به نظر برسد، اما متوجه شده‌ایم که پیروی از دستورالعمل‌های روی دستگاه برای تهیه یک کوکی عالی و ترد بسیار مهم است.

به علاوه، از آنجایی که از اتو استفاده می کنید، دیگر نگران کم پختن یا پخت بیش از حد این خوراکی شیرین نخواهید بود.