شکلات مارس اصل که غذای مورد علاقه ماهیان آکواریوم یکی از رهبران کاتولیک می باشد

شکلات مارس اصل از زمان کشف آن در دهه 1500، زمانی که اسپانیایی ها به دنیای جدید سفر کردند یک ماده شیرینی پزی به طور فزاینده ای در اروپا محبوب شده است.

اولین نوار از شکلات توسط فرای و پسران در سال 1847 تولید شد و شکلات شیری تولید شد
برای اولین بار توسط هنری نستله حدود 30 سال بعد.
شکلات از مواد طبیعی ساخته شده است. مخلوطی از بسیاری است. ترکیبات شیمیایی که حدود 400 مورد از آنها شناسایی شده است. طعم، بافت، براقیت،
“snap” و سایر خواص را می توان با توجه به نحوه پردازش مخلوط تغییر داد و تولید شکلات یک فرآیند بسیار پیچیده و چند مرحله ای است. موفقیت آمیز شکلات سازی همچنین نیازمند درک نحوه درک مصرف کننده از آن است.
تولید – محصول. طعم ها در انگلستان و آمریکا بسیار متفاوت است و شکلات اروپایی متفاوت از هر دو نسخه بریتانیا و ایالات متحده است. طعم فقط تا حدی به آن بستگی دارد.
دستور پخت استفاده شده؛ فرآیند تولید نیز کلیدی است.

شکلات
شکلات از دانه های کاکائو که دانه های کاکائو تئوبروما هستند تهیه می شود درخت (Theobroma به معنای غذای خدایان است و ربطی به برم ندارد.)
لوبیا در غلاف تشکیل می شود. این غلاف ها برداشت می شوند و لوبیاها استخراج و تخمیر می شوند و قبل از ارسال به تولیدکنندگان شکلات برشته می شوند.

فرآیند ساخت شکلات تخته ای با مخلوط کردن و آسیاب کردن شروع می شود. این مواد با هم مخلوط شده و آسیاب می شوند تا اندازه ذرات به اندازه مناسب باشد. این اندازه ذرات برای “احساس دهان” محصول بسیار مهم است و معمولاً حدود 0.02 است
میلی متر مرحله بعدی به عنوان “conching” شناخته می شود و شامل حذف مواد فرار است ترکیبات و تنظیم رطوبت و ویسکوزیته.
چربی‌های کره کاکائو چندشکل هستند (می‌توانند کریستال‌های مختلفی به خود بگیرند تشکیل می دهد). هر شکل متفاوت نقطه ذوب خاص خود را دارد و این تأثیر می گذارد.