تلویزیون سامسونگ 40 اینچ هوشمند مه موجب دعوای بین دو خواهر شد

به طور کلی، تلویزیون سامسونگ 40 اینچ هوشمند دارای طراحی ایمن برای پخش است، با هر آنچه از یک تلویزیون هوشمند انتظار دارید، اما با حاشیه های کمی بزرگتر.

از آنجایی که این یک پنل LCD 40 اینچی است، بالاترین رزولوشن این تلویزیون 1080p Full HD است که ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد زیرا وضوح 4K وجود ندارد.

با این حال، این جایی است که اندازه تلویزیون مشخص می شود، 4K و 1080p در فواصل زمانی که شما تماشا می کنید، یک صفحه نمایش 40 اینچی تقریباً یکسان به نظر می رسد، و در صفحه نمایش های بزرگتر است که 4K بیشتر قابل توجه است.

در این اندازه‌های کوچک‌تر، 1080p و 4K تقریباً یکسان هستند، بنابراین 1080p به هر حال معامله‌ای نیست.

بیشتر محتوای موجود بر روی پلتفرم‌های استریم و تلویزیون کابلی هنوز 1080p هستند و تا زمانی که جهش به 4K انجام نشود، 1080p حداقل استاندارد برای محتوا خواهد بود.

این پنل 60 هرتز است که انتظار می‌رود قیمتی داشته باشد، و به لطف اضافه شدن Micro Dimming Pro که بخش‌هایی از نمایشگر را کم‌نور می‌کند تا کنتراست بهتری به شما بدهد، برای اکثر محتواها به اندازه کافی خوب است.

تلویزیون

این تلویزیون دارای دو بلندگوی 20 واتی برای 2 کانال صوتی است که برای تلویزیون در اندازه آن نیز استاندارد است.

در حالی که این بلندگوها خوب هستند، برای داشتن بهترین تجربه باید آنها را با یک سیستم بلندگوی خارجی که دارای گواهینامه Dolby است جفت کنید.

این تلویزیون همچنین استاندارد باتلاقی برای اتصال، Wi-Fi و بلوتوث برای بی سیم، و مجموعه ای از اتصالات سخت افزاری سیمی است.

این تلویزیون دارای دو پورت HDMI با پشتیبانی از eARC، یک پورت USB، یک پورت LAN اترنت، یک مجموعه پورت ویدئوی کامپوننت است که می‌تواند برای AV کامپوزیت نیز استفاده شود، یک پورت RF در ورودی که می‌تواند برای آنتن‌های تلویزیون استفاده شود و یک عدد دیجیتال پورت خروجی صدا برای اتصالات صوتی نوری.