شیلنگ یک سر مهره قابلیت تبدیل به تمام سایز ها را دارد

شیلنگ های کویل بافته شده به شیلنگ یک سر مهره بافته شده به عنوان عناصر اتصال در سیستم های دمای بالا و به خصوص فشار بالا استفاده می شوند. بسته به سیال، فشار، نوع اتصال و میزان حرکت، بند انگشت، تعداد سیم‌های بافته شده و جامد در شیلنگ‌های بافته انتخاب می‌شوند.

نوع اتصال فلنج، گردن جوش، نوک پستان و اتصال است.شیلنگ های کویل بدون بافته شیلنگ های غیر بافته امکان مونتاژ بین لوله ها و تجهیزات را در فواصل بسیار کوتاه بدون استفاده از زانویی، کوپلینگ و اتصال می دهند.

این شیلنگ ها با ویژگی هایی که کار را آسان تر می کنند، در زمان برای کاربران خود صرفه جویی می کنند.در این شیلنگ ها نوع اتصال فلنجی، گلویی جوشی، نوک سینه ای و اتحادیه می باشد.

اتصالات شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر بافته شده جوش داده شده شیلنگ این المان ها که عملکرد آن مانند سایر شیلنگ های انعطاف پذیر است از جنس استنلس استیل می باشد، اتصالات آن فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ یا برنج می باشد.

اتصالات جوش داده شده شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر غیر بافته این شیلنگ ها که از شیلنگ های فلزی ضد زنگ با اتصالات مخصوص ساخته شده اند در فشار کم استفاده می شوند. شلنگ فولادی ضد زنگ، فولاد کربن، فولاد ضد زنگ یا شلنگ با اتصالات برنجی از 0.2 بار تا 50 بار قابل استفاده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.