شیلنگ تصفیه آب خانگی در آبادان که هرگز خراب نمی شود

شلنگ بدون سرب معمولاً برچسب “مناسب برای نوشیدن” را نشان می دهد تا نشان دهد که احتمال آلودگی سرب وجود ندارد یا بسیار کم است.

آیا شیلنگ های باغچه سمی هستند؟
در سال 2016، مرکز اکولوژی ده‌ها شیلنگ تصفیه آب خانگی از آمازون، هوم دیپو، لووز، والمارت، میجر و والمارت را آزمایش کرد. آنها در حال ارزیابی شیلنگ ها از نظر وجود برم، آنتیموان، آرسنیک، جیوه، قلع، کادمیوم، سرب، بیسفنول و فتالات بودند.

این مطالعه نشان داد که بیشتر شیلنگ ها حداقل دو ماده از مواد سمی فوق را دارند، به این معنی که بیشتر شیلنگ های باغ سمی هستند. اما همه شیلنگ های باغ سمی نیستند. اگر از شلنگی استفاده کنید که با مواد مورد تایید FDA ساخته شده باشد، غیر سمی خواهد بود.

آیا می توان با نوشیدن از شیلنگ آب بیمار شد؟
در بیشتر موارد، آب شلنگ دقیقاً همان آبی است که از شیرهای آب خانه خود دریافت می کنید. اما یک تفاوت جزئی وجود دارد که این دو را از نظر ایمنی متفاوت می کند – سیستم تحویل.

شیلنگ

لوله کشی خانه برای تامین آب آشامیدنی سالم ساخته شده است. به جز مواردی از خانه های قدیمی، اکثر لوله کشی های مدرن از موادی ساخته می شوند که آب شما را با سرب یا هر فلز سنگین دیگری آلوده نمی کنند.

از طرف دیگر، بیشتر شیلنگ های باغ از PVC ساخته شده اند که آب را در معرض مواد سمی قرار می دهد. فتالات ها و ماده شیمیایی BPA می توانند به راحتی از شیلنگ PVC به آب نشت کنند و نوشیدن چنین آبی می تواند شما را در معرض بسیاری از عوارض سلامتی قرار دهد.

برخی از بیماری های رایجی که ممکن است فرد از آنها رنج ببرد عبارتند از: زایمان زودرس، بلوغ زودرس، اختلال در یادگیری، و نقایص مختلف مادرزادی.

هنگامی که آلاینده های موجود در آب خود را شناختید، می توانید فیلتری بخرید که برای حذف آن آلاینده های خاص طراحی شده است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که آب شما به همان اندازه سالم و تمیز است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.