دزدی که تمام بادام درختی با پوست سنگی را از فروشگاه دزدید

بادام درختی با پوست سنگی فواید زیادی برای سلامتی دارد بادام میوه درخت بادام است، درختی که از خانواده روزاسه و همچنین زردآلو، هلو یا گیلاس است.

دو نوع بادام وجود دارد: شیرینی که به دلیل خواص تغذیه‌ای بی‌شمارشان بسیار مورد توجه است و تلخ، نباید مصرف شود، زیرا حاوی اسید پروسیک است که یک جزء بسیار سمی است.

مطالعات زیادی وجود دارد که مصرف منظم آنها را با سلامت قلب و عروق، با پیشگیری از پوکی استخوان (به لطف کمک کلسیم آنها)، با سطح کافی قند خون (از آنجایی که از دیابت نیز جلوگیری می کند) و با تعادل صحیح HDL و LDL مرتبط است.

کلسترول بیایید ویژگی های اصلی آن را مرور کنیم و اینکه چرا باید همیشه در انبار داشته باشیم.

بادام علاوه بر اینکه منبع انرژی فوق العاده ای است، حاوی آب بسیار کمی است و تمام اجزای آن بسیار غلیظ هستند، به همین دلیل مقادیر مهمی از مواد مغذی اصلی را دارند.

بادام

بادام سرشار از اسیدهای چرب ضروری است که برای سلامتی بسیار مفید است آنها حاوی درصد بالایی از چربی های تک غیر اشباع، محافظ سیستم قلبی عروقی و چربی های چند غیر اشباع هستند، این اسیدهای چرب هستند که بدن نمی تواند آنها را از مواد دیگر سنتز کند و ما باید حتما از رژیم غذایی مصرف کنیم.

در نهایت، حداقل بخش (حدود 3٪) از چربی های شما از اسیدهای چرب اشباع تشکیل شده است مصرف منظم بادام خام با بروز کمتر بیماری های قلبی عروقی یا قلبی مانند تصلب شرایین، انفارکتوس میوکارد، آنژین صدری، فشار خون بالا و غیره مرتبط است.

مغز همچنین یک آجیل غنی از کربوهیدرات ها است که بیشتر آنها به آرامی جذب می شوند، یعنی کربوهیدرات هایی که بدن می تواند در صورت نیاز ذخیره کرده و از آنها استفاده کند بدون اینکه سطح قند نامتعادل شود، برخلاف آنچه در غذاهای غنی از قندهای ساده (مانند عسل، میوه، شیرینی های صنعتی و غیره).

به همین دلیل است که بادام به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت توصیه می شود زیرا منبع مهم انرژی است اما دارای شاخص گلیسمی پایینی است بادام همچنین مقدار مناسبی فیبر محلول دارد که برای حفظ سلامت روده و روده ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.