تخت طبی بیمارستانی راهی برای جلوگیری از عمل قلب

انتخاب تشک و تخت طبی بیمارستانی مناسب برای افراد ناتوان جزئی یا دائم در رفاه و استراحت آنها تاثیر دارد. ما به شما می گوییم که چگونه یک مورد مناسب را انتخاب کنید.

وقتی عزیزی داریم که به دلیل سن، تصادف یا هر علت دیگری نیازهای ویژه ای دارد، باید تخت بیمارستانی در خانه داشته باشیم تا او در شرایط ناتوانی خود تا حد امکان راحت باشد.

برای این کار، قبل از انتخاب تشک مناسب، باید تختی را انتخاب کنیم که عملکردهای خاصی برای آسیب شناسی بیمار داشته باشد.در زیر، انواع تخت‌های بیمارستانی موجود و هر کدام از آنها را توضیح می‌دهیم.

انواع تخت های بیمارستانی و عملکرد آنها تخت های بیمارستانی می توانند به صورت مفصل یا تخت های سفت باشند.

تخت های مفصلی به دو دسته تخت برقی و تخت سالمندان دستی تقسیم می شوند. در داخل آنها، ما تخت های چاقی و تخت هایی با کامیون بالابر داریم.

همانطور که می بینید تخت های زیادی برای افراد دارای معلولیت خاص در بازار وجود دارد. در ادامه عملکرد هر کدام را توضیح می دهیم:

تخت های سفت و سخت همانطور که از نام آنها مشخص است، تخت هایی با فنر جعبه ای ثابت هستند و به دلیل نداشتن مفاصل، توانایی بالا بردن نه تخته سر و نه پایه پا را ندارند.

آنها از یک سازه چوبی یا فلزی تشکیل شده اند و در یک یا هر دو طرف آن نرده هایی وجود دارد. برخی از مدل‌ها دارای چرخ‌های داخلی هستند، اما معمولاً تخت‌هایی کاملاً ساده هستند، بنابراین راحتی برای بیمار و مراقب قابل توجه نیست.

تخت های مفصلی دارای تشکی با چندین مفصل متحرک هستند، بنابراین می توانید هر ناحیه از بدن بیمار را جابجا کنید. آنها بیشترین استفاده را برای استراحت بیمار دارند، زیرا به لطف تحرک آنها اجازه تغییرات وضعیتی را می دهند و به راحتی با ویژگی های هر بیمار سازگار می شوند.

در داخل تخت های مفصلی می توان تخت های مفصلی برقی را که با استفاده از سیستم الکتریکی کار می کنند و تخت های مفصلی دستی را پیدا کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.