کارخانه توليدی شلوار دورس در شهرستان ها

کارخانه توليدی شلوار دورس در شهرستان های بسیار دارای فعالیت می باشد. این نوع شلوار ها با توجه به اینکه از نوع اسپرت و مدرن هستند در بین طیف جوانان و نوجوانان دارای طرفداران زیادی هستند.

کارخانه توليدی شلوار دورس در شهرستان ها

شلوار های دورس چه ویژگی هایی دارند

شلوار های دورس چه ویژگی هایی دارند

مهمترین ویژگی شلوار دورس میزان استقامت بالای آن می باشد. دورس نوعی پارچه ضخیم تر بافته شده می باشد که به صورت نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم می باشد. معمولا نخ های نگه دارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است. این پارچه ها به طور معمول در پاییز و زمستان مورد استفاده بیشتری هستند. دورس های دو نخ و سه نخ از رایج ترین دورس ها در بازار هستند.

با توجه به ضخامت بالای این پارچه برای شلوار، سوئیشرت بچه گانه و مردانه مناسب تر است و همچنین برای تهیه لباس های گرم بیشتر مورد استفاده می باشد. شلوارهای دورس از تنوع رنگ بالایی برخوردار بوده و همین ویژگی به شما این امکان را می دهد که در انتخاب رنگ گزینه های بیشتری را در پیش رو داشته باشید و خرید راحت تری داشته باشید.

گلکسی دورس نیز یکی دیگر انواع شلوارهایی است که از جنس دورس است. این شلوارها عمدتا در تولید لباس کودک مورد استفاده است. به طور کلی می توان گفت شلوار دورس یکی از انواع معروف شلوارهایی است که از پارچه دورس بافته می شود. این نوع پارچه از معروف ترین پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته شده و نسبت به دیگر پارچه های نخی ضخیم تر می باشد.

پارچه دورس دارای انواع بافت دو نخ و سه نخ می باشد که از آن برای دوخت البسه گرم کن ورزشی استفاده می شود. درصد نخ های تشکیل دهنده پارچه دورس دو نخ بدون لاکرا، 70 درصد پلی استر و 30 درصد پنبه می باشد.

لازم به ذکر است که شلوارها زنانه نیز از پارچه دورس تولید می شوند. شلوارهای دورس زنانه و دخترانه در مدل های ورزشی و بلوز و شلوارهای راحتی زنان تولید می شوند. شلوارهای دورس زنانه نیز دارای رنگ بندی متنوعی بوده و با مدل های گوناگون در بازار موجود می باشند. این لباس ها در طرح و رنگ های زیبایی هستند که بانوان می توانند با هر لباس و مانتویی آنها را ست کنند. شلوارهای دورس زنانه که دارای طرفداران زیادی هستند به طور کلی دارای مشخصات زیر می باشند. این شلوارها دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی هستند، دارای گرمایی زیادی هستند، به راحتی قابل شست و شو می باشند و برای فصول سرد سال و نواحی سرد بسیار مناسب هستند.

شلواتر زنانه دروس یکی از پر فروش ترین و پرطرفدارین محصولات تولیدی بوده که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی نیز می باشد.

میزان مقاومت شلوار های دورس

میزان مقاومت شلوار های دورس

مقاومت شلوار دورس با توجه به پارچه ای که از آن تولید می شود یسیار زیاد است. به دلیل مقاومت و استحکام بالای این نوع شلوارها از آنها برای کاربردهای ورزشی و گرم کن بیشترین استفاده را می کنند. البته لازم به ذکر است که برخی از طرح های شلوار دورس از چنان طراحی زیبایی برخوردار بوده که می توان از آن برای استفاده های بیرون از خانه و استفاده های عمومی نیز بهره برد. این شلوارهای کاملا اسپرت بوده و طیف وسیعی از جوانان طرفدار این نوع شلوارها می باشند.

فروش شلوارهای دورس در سایز های مختلف

فروش شلوارهای دورس در سایز های مختلف

فروش شلوار دورس در سایزهای مختلف و در مراکز فروشگاهی معتبر عرضه این محصولات صورت می گیرد. با توجه به طرفداران زیادی که این نوع شلوارها دارند می توان گفت که فروش آنها و همچنین خرید به صورت عمده هم برای فروشنده و هم برای خریدار از سود آوری بسیار زیادی برخوردار می باشد. این نوع شلوارها به ویژه در فصل های سرد و در مناطق سردسیر دارای بیشترین استفاده هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.