لوله اب 4 اینچ دلیل مرگ زن جوان توسط همسرش

ساختمان های قدیمی ممکن است دارای لوله اب 4 اینچ فولادی گالوانیزه، چدن یا حتی لوله های سربی باشند.

هنگامی که از مس استفاده می شود، معمولاً لوله سفت و سخت نیست، بلکه یک رول لوله پیوسته است که به سمت خانه کشیده می شود. با قرار گرفتن تنها مفاصل در دو انتهای مسیر، خطر نشتی و شکستگی کاهش می یابد.

تنها ضربه ای که در برابر مس وجود دارد، قیمت آن است.همانطور که احتمالا می دانید مس بر اساس ضخامت دیواره انواع مختلفی دارد. اگرچه بسیاری از سیستم‌های توزیع از نوع M با دیواره نسبتاً نازک استفاده می‌کنند، سرویس آب به دیواره‌های ضخیم‌تر از نوع L یا K نیاز دارد.

برخی مناطق فقط اجازه دفن نوع K را می‌دهند.پلی اتیلن با چگالی بالا به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، دوام و قیمت رقابتی آن به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای خطوط خدمات زیرزمینی تبدیل شده است. برخی از کدها مستلزم این هستند که خطوط پلاستیکی مدفون کمتر از 2 اینچ PE (به جای PVC) باشند.

یکی دیگر از گزینه های پلاستیکی برای خطوط خدمات است. پی وی سی که معمولاً به عنوان بخشی از سیستم آبیاری یا DWV یافت می شود، برای استفاده زیرزمینی تایید شده است، اما نه برای توزیع داخلی. این یک جایگزین کاملا مناسب برای مس یا پلی اتیلن است و اغلب کم هزینه ترین گزینه است.

هنگامی که یک خط سرویس PVC نصب می شود – و در برخی از تاسیسات پلی اتیلن – ماسه یا شن برای بستر و پر کردن نیاز است، زیرا پلاستیک به خودی خود نمی تواند در برابر وزن و فشاری که مستقیماً در خاک دفن می شود، مقاومت کند.

کد اغلب نوع و اندازه مواد را تعیین می کند. برخی از کدها برای لوله‌های فلزی به بستر و پر کردن خاصی نیاز دارند – مطمئن شوید که نصب شما از دستورالعمل‌های مناسب برای منطقه شما پیروی می‌کند.

در حالی که لوله کش شما باید به خوبی از الزامات محلی آگاه باشد، همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع کار با مقامات محلی مشورت کنید – برخی از کدها نوع مواد لوله مجاز را بر اساس طول خط خدمات، فشار ورودی یا موارد دیگر مشخص می کنند. عوامل.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.