قيمت شلوار کرپ مازراتی در تهران

برای جشن ها و مهمانی ها شلوار کرپ مازراتی انتخاب عالی و مناسب است. این شلوارها، از جمله شلوارهای به روزی هستند، که روز به روز بر تعداد طرفداران و دوستداران آن افزوده می شود. امروزه بر اساس طراحی و کیفیت ها، قيمت شلوار کرپ مازراتی در بازار با نوسان زیادی مواجه است. چرا که این شلوارها تنوع بالایی دارند و از این رو، قیمت به قیمت های متنوعی به فروش می رسند. 

قيمت شلوار کرپ مازراتی در تهران

انواع مدل های شلوار کرپ مازراتی

انواع مدل های شلوار کرپ مازراتیشلوارهای کرپ مازراتی انواع مدل ها را دارند. این شلوارها بر اساس طراحی و مدل های مختلفی که دارند، می توانند به نیازها و سلیقه های مختلف خانم ها پاسخ دهند. این شلوارها را خانم ها می توانند به همراه لباس های دیگر استفاده کنند. چرا که مدل های مختلف و متنوع آن برای استفاده بیرونی و یا مجلسی و غیره خوب است. از جمله مدل های شلوار کرپ مازراتی می توان به این مدل ها اشاره کرد: 

  • مدل شلوار کرپ مازراتی راسته بلند: این نوع از شلوارها طوری طراحی شده اند که تا بالای کفش را می گیرند. بنابراین حالت رسمی و شیک را وجود می آورند. بنابراین استفاده از این مدل برای جاهای رسمی و مهمانی ها مناسب است. 
  • راسته قد 90: از دیگر مدل های این شلوار است. طول این شلوارها طوری است که بالای مچ پا قرار می گیرد. استفاده از این مدل برای خانم ها لاغر اندام و ورزشکار مناسب است. 
  • مدل گشاد: از دیگر مدل های شلوار مازراتی است. این مدل به دو صورت تمام گشاد و یا دمپا گشاد تولید و به بازار عرضه می شود. 
  • از دیگر مدل های این نوع شلوارها باید به مدل های طرح دار اشاره کرد. در این نوع از شلوارها از طرح های مختلف مانند چارخونه و غیره استفاده می شود. 

با شلوار کرپ مازراتی چه مانتویی بپوشیم

با شلوار کرپ مازراتی چه مانتویی بپوشیمبرای بسیاری از خانم ها، همیشه این دغدغه مطرح بوده که با شلوار کرپ مازراتی که نوع مانتویی بپوشند که هم ست شود و هم شیک و جذاب باشد. در پاسخ به این سوال باید، گفت که نحوه انتخاب مانتو برای پوشیدن با شلوار کرپ مارزاتی بستگی به فاکتورهای مهمی دارد. از جمله این فاکتورها که باید در زمان پوشیدن مانتو با شلوار کرپ مازراتی به آن دقت کرد، می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • نوع و مدل شلوار: اگر می خواهید مانتو مناسب با شلوار مازراتی پیدا کنید، در درجه اول باید به مدل شوار خود دقت کنید. بر این اساس می توانید مانتو مناسب را استفاده نماید. برای نمونه، شلوارهای مدل گشاد مازراتی را می توان با مانتوهای بلند و کوتاه پوشید. اگر دارای قد بلند و یا متوسط می باشید، در این صورت مانتو بلند انتخاب کنید و اگر کوتاه قد هستید، از مانتوهای کوتاه استفاده کنید. 
  • رنگ بندی و طرح: از دیگر فاکتورهایی که در زمان پوشیدن مانتو با شلوار کرپ مازراتی باید به آن دقت کنید، رنگ مانتو و شلوار است. از این رو، لازم است، رنگ هایی را انتخاب کنید، که با هم هارمونی و هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگ های نا متناسب می تواند سبب ایجاد جلوه نامطلوبی شود. 

صادرات شلوار های کرپ مازراتی با کیفیت از ایران به کشور های همسایه

صادرات شلوار های کرپ مازراتی با کیفیت  از ایران به کشور های همسایهبا توجه به این نکته که شلوارهای کرپ مارزاتی از جمله شلوارهای به روز و پر طرفداران در بازار داخلی و خارجی می باشند. می توان گفت که صادرات شلوار کرپ مازراتی نیز از استقبال بسیاری مواجه گردد. به ویژه این که ایران در تولید این نوع شلوارها، قوی است و می تواند انواع شلوار کرپ مازراتی با کیفیت را تولید و به بازار کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، قطر و سایر کشورها صادر کند. اما باید توجه داشت، که صادرات این شلوارها نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و کمک و یاری سازمان های مربوطه است تا با اینجا تسهیلات مناسب به رونق صادرات این شلوارها کمک نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.