فرش 9 متری فانتزی موزیکال برای کودک شما

بامبو ماده ای گرم و پایدار است که پس از خشک شدن در برابر پیچ خوردگی بسیار مقاوم است. چون بدون مو هستند گرد و غبار کمی جمع می کنند و ضد حساسیت هستند. فرش 9 متری فانتزی بامبو بسیار مقاوم هستند، بنابراین می توان آن ها را در مکان های شلوغ، اتاق خواب و اتاق نشیمن قرار داد.

ویژگی‌های آن‌ها نگهداری و تمیز کردن آن‌ها را آسان می‌کند، با این حال، باید مراقب لکه‌ها بود، زیرا درمان لکه‌ها دشوار است و از مناطق بسیار مرطوب مانند حمام یا جایی که ممکن است نشت نریزد، مانند آشپزخانه، اجتناب شود.

فرش های مصنوعی به دلیل منشاء صنعتی مواد آنها و همچنین ساخت آنها نامگذاری شده اند. مواد مصنوعی پس از فرآیندهای مختلف سنتز شیمیایی و مکانیکی به دست می‌آیند تا به الیاف و نخ‌هایی تبدیل شوند که در نهایت برای بافت استفاده می‌شوند. از جمله فرش های پلی پروپیلن، پلی استر، پلی آمید و اکریلیک هستند.

فرش های پلی پروپیلن در برابر سایش و له شدن مقاوم هستند، آب را جذب نمی کنند و رنگ ثابتی دارند. یکی از ویژگی های اصلی آن این است که به راحتی تمیز می شوند.

با توجه به مقاومتی که دارند، می توان از آن ها هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد، به شرطی که پایه فرش از جوت نباشد. در بین انواع الیاف مصنوعی، پلی پروپیلن مقرون به صرفه ترین و در نتیجه یکی از پرمصرف ترین ها است.

در حال حاضر الیاف پلی پروپیلن به دلیل قیمت پایین تر نسبت به الیاف طبیعی، سهولت در تمیز کردن، دوام بسیار زیاد و امکان ایجاد انواع طرح ها، یکی از پرکاربردترین الیاف ها در ساخت فرش هستند.

آنها ویژگی های انواع مختلف الیاف را با هم ترکیب می کنند زیرا بسیار مقاوم هستند و در لمس خوشایند هستند. بیشتر فرش های کرک یا پرز بلند با این نوع الیاف ساخته می شوند.

به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری، برخی از فرش های 100% پلی استر را می توان در ماشین لباسشویی قرار داد. همچنین می‌توانیم آن‌ها را در ترکیب با پنبه یا پلی‌پروپیلن در مدل‌های مختلف هم در طرح‌های مدرن و هم کلاسیک پیدا کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.